ΡΕΑΛ, ΦΕΝΕΡ & Π.Α.Ο. ΤΑ «ΠΟΥΤΑΝΙΑΚΙΑ» ΤΗΣ ΕΥΡΩΛΙΓΚΑ
(ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΒΑΖΟΥΝ ΜΥΑΛΟ ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΑΘΟΥΝ)
Ο προγραμματισμός στις ομάδες μπάσκετ για την νέα σεζόν έχει ήδη ξεκινήσει και οι πρώτες κινήσεις για όσους δεν θέλουν να τρέχουν έχουν ήδη γίνει. Μετά την κατάκτηση (με τον τρόπο που έγινε) της Ευρωλίγκας από την ομάδα του Λιμανιού η ηττημένη Ρεάλ και η Φενέρ (η οποία αποκλείστηκε στα ημιτελικά) μαζί με τον Π.Α.Ο. κάνουν τα σχέδια τους για την επόμενη σεζόν. Ειδικά οι «πράσινοι» με τον Ομπράντοβιτς ως «νέο» τους προπονητή έχουν βάλει στόχο να συνεχίσουν στην Ευρωλίγκα για να ξεπεράσουν την Ρεάλ σε κατακτήσεις.
Ωστόσο, καμία από τις τρείς ομάδες δεν μπορεί να είναι σίγουρη πως η νέα Ευρωλίγκα θα παιχτεί στα ίσα. Μπορεί να ελπίζουν, αλλά δεν έχουν καμία εξασφάλιση από την διοργανώτρια η οποία με την συμπεριφορά και τις επιλογές της έχει ήδη διαλέξει στρατόπεδο. Το πρόβλημα με την σημερινή λειτουργία της Ευρωλίγκας το έχουν αυτές▪ παρ’ όλα αυτά δεν κάνουν τίποτα που θα το έλυνε.
Προφανώς, έχουν πέσει στην παγίδα που πέφτουν (σχεδόν) όλοι όσοι ιδρύουν κάτι. Ανήκουν και οι τρείς στους ιδρυτές της Ευρωλίγκας και για τον λόγο αυτό διαθέτουν και «μόνιμη θέση» σ’ αυτή. Αυτή ακριβώς είναι και η παγίδα η οποία τους κρατά δεσμευμένους. Είναι αυτό που λέμε: «Δεν θα με διώξει από το σπίτι μου αυτός.». Έτσι, κατάπιαν την πίκρα τους και κάνουν σχέδια για την νέα σεζόν με την ελπίδα ότι κάτι θ’ αλλάξει, πως τούτη η χρονιά ίσως να είναι η δική τους.
Αυτή ακριβώς την αντίδραση ήθελε και η Διοίκηση της Ευρωλίγκας. Ήθελε την Ρεάλ, την Φενέρ και τον Π.Α.Ο. υποταγμένους στη θέληση της να δώσει την Κούπα στους Αγγελόπουλους. Τους ήθελε να μην βρουν την δύναμη να φύγουν και παραμένοντας στην Ευρωλίγκα που ίδρυσαν να συνεχίσουν να είναι τα «πουτανάκια» της. Τους χρειάζεται προκειμένου να δίνουν αίγλη στην διοργάνωση που εκείνη ως Διοίκηση ξεφτιλίζει νομιμοποιώντας την.
Με βάση την μέχρι σήμερα εμπειρία ακόμη κι αν η κατάσταση την νέα σεζόν βελτιωθεί μόνον η μια από τις τρείς θα είναι ικανοποιημένη. Σε κάθε περίπτωση Ρεάλ, Φενέρ και Π.Α.Ο. παραμένοντας στην Ευρωλίγκα δίνουν στην Διοίκηση της «ψήφο εμπιστοσύνης» την οποία δεν δικαιούται. Ίσως, πάλι να της δίνουν την «τελευταία ευκαιρία» της. Άλλωστε, το NBA EUROPE δεν ξεκινά φέτος οπότε…
23 Ιούνη 2026
«πουθενάδες».